dinsdag 28 mei 2013

Dutch Card Lovers Challenge #186

De opdracht van de Dutch Card Lovers challenge is deze keer: maak een kaart voor een huwelijk.
Mijn oom en tante waren zondag 13 jaar getrouwd, dus ik had deze kaart voor hen gemaakt.


Ik heb de volgende materialen gebruikt: vlinderstempel van Artemio, bruin gestipt lintje van Artemio, lintje, bloemetjes van Prima Marketing, brads, rondje pons van Carl, taartkleedje stans van Cheery Lynn bijgekleurd met Distress Ink Antique Linen, gouden peel-off stickers van de Action, dessinpapier van een Action blokje, cardstock en voor de blaadjes groen vellum van Papicolor.

Leuk dat je kwam kijken!

5 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk en fleurig kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie vrolijke fleurige kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje! prachtige vlinder! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, dochter van Boukje, mooie fleurige kaart heb je gemaakt!
    De appel valt niet ver van de boom. Mag je onbeperkt je moeders spullen gebruiken? Zou wel lekker zijn.
    Groetjes van een scrap collega van je moeder, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik gebruik vaak dingen zoals ponsen en stansen van mijn moeder, maar ik heb ook wel eigen spulletjes hoor. Het is wel handig natuurlijk dat mijn moeder zoveel leuke spullen heeft.

      Verwijderen