maandag 5 augustus 2013

GE-WE HOBBYCHALLENGE: De juli challenge

De juli challenge bij GE-WE is deze keer naar aanleiding van een foto. Je mag zelf kiezen of je één of meerdere kleuren uit de foto gebruikt. Ik heb vooral geprobeerd om de sfeer van de foto in mijn kaart terug te laten komen. Hier is mijn kaart:


En dit was de inspiratiefoto:



Ik heb deze materialen gebruikt: ColorCore cardstock, stans rond en scallop, metallic liner rood, stempel 42cents Prima Marketing, Speciaal voor jou tekststempel Crealies, stanslabel Marianne Design, dessin papier, randpons Martha Stewart, lintje en de kip+hartje komen uit een restjesbak.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

1 opmerking:

  1. De kleurenchallenge heb je erg leuk ingevuld! Ik zie de kleurtjes goed terug en wat een leuke kip!
    Vrolijke kaart, Dinette!

    BeantwoordenVerwijderen