zaterdag 31 januari 2015

Chocolade

Wat leuk dat je m'n nieuwe volgster bent geworden, Grietje! Ik hoop dat je veel inspiratie kunt opdoen op mijn blog :)

Cards & Scrap Challengeblog heeft nu een leuke challenge lopen, namelijk "stippen & strepen" (#228). Ik had eerst een heel ander idee met een gestipt/gestreept kaartje, maar uiteindelijk is dit eruit gekomen met het materiaal dat ik had. Ik wilde graag deze tekststempel erin verwerken en zo kwam ik op het idee om een mercidoosje te scrappen. Hieronder zie je het eindresultaat. De strepen zitten in het grote dessinpapiertje, de stippen in het lint en in het blauw/wit gestipte rondje. 


Toen ik eemaal in deze kleurtinten bezig was, kwam ik erachter dat de kleuren van het mercidoosje daar perfect bijpasten. Dus dat kwam goed uit! Zoals je ziet is er nu nog net ruimte genoeg om het doosje te openen. Hieronder nog een foto van het mercidoosje zelf, dat je gewoon kunt kopen bij de Action.


Qua afmetingen van de papiertjes heb ik niet speciaal rekening gehouden met het doosje, maar gewoon gewerkt aan de hand van het stuk gestreepte dessinpapier dat ik nog had. Toch wel jammer dat ik de chocolaatjes nu zelf niet meer op kan eten ;-)

5 opmerkingen:

  1. Dit is echt een hele leuke kaart, Dinette!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Dinette. En om ze op te eten koop je gewoon toch nog een doosje met chocoladereepjes, hihi! Jij kan het nog wel hebben denk ik als ik zo je foto zie!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dinette wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Het ziet er zo gezellig uit en dan de chocolade erbij ... helemaal top!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Dinette!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stippen en strepen-kaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen