donderdag 4 juni 2015

I see you

Mijn laatste kaartje dat meedeed aan challenge 23 van Don & Daisy heeft de tweede plaats gehaald! Superleuk :)

Ik heb nu even iets heel anders gemaakt. Afgelopen weekend had ik ineens zin om weer eens te gaan tekenen, en toen kwam ik op het idee om eens iets te proberen met aquarelverf. Ik ben niet zo van het uit m'n hoofd tekenen, maar natekenen vind ik wel heel leuk. De inspiratie vond ik op Pinterest. Ik vond het leuk om met aquarelverf te werken, dus misschien begin ik binnenkort een keer aan een groter project :) 


Creatieve groetjes,
Dinette

3 opmerkingen:

  1. Hij springt helemaal uit de blogrol, je oog valt wel op! Mooi geworden!
    Werk ze vandaag! :)
    Liefs mem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitternde aquarel Dinette!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Dinette! Het oogt springt er inderdaad uit in de zijbalk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen