woensdag 24 juli 2013

Liftchallenge #46

Bij deze challenge mogen we het kaartje/schilderijtje van Heather Klump liften (zie foto onder). Weer een leuke challenge en ideaal om leuke restjes papier te combineren! Hier is mijn versie:


Bij dit kaartje heb ik, in plaats van de randen bruin te inkten, de randen geschuurd zodat het mooi bij het witte past. Ook heb ik de postzegel, het randje en de tekst met wit geëmbost. Een leuke uitdaging om de vierkantjes op te vullen met mini spulletjes! 
Hieronder het origineel van Heather Klump:



Voor mijn kaart heb ik gebruikt:

Pearls van Joy!, postzegel stempel van Do Crafts, tekststempel van Eline's Words, handtasje pons, mini bloemetje pons, drie vlinder pons van Martha Stewart, schuurblokje voor de randjes, dessin papier uit restbakken van mijn moeder (paar papiertjes zijn denk ik van Basic Grey), bloemetje van Prima Marketing, Versa Mark + wit embosspoeder en Autumn Leaves Rhonna Farrer knopen.


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje! Wat een gezellig geheel met die vrolijke kleurtjes, tof gedaan. Bedankt weer voor het meedoen en leuk om te lezen dat je het een leuke uitdaging vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt!

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Ook qua kleuren een lift en als geheel een erg vrolijk kaartje, Dinette! Leuk dat je weer met ons meelift.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje is het geworden Dinette, hele mooie kleuren heb je gebruikt. Ik vind vierkantjes ook erg leuk om te gebruiken op je kaart, je kan er veel kanten mee op. Mooie kaartjes maak je, ik ben gelijk je volger geworden zodat ik niets hoef te missen van je creaties. Fijne avond, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met de geschuurde randjes en de opgehoogde vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige kaart!! Superlift!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind h'm schattig! Erg leuk gedaan, mooie combi, en leuke kleine embellishments! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen