vrijdag 6 september 2013

Happy birthday

In mijn restjesbak vond ik deze leuke tekststempel van Fiskars, wijze woorden. Ik vond 'm zo leuk dat ik het gelijk wilde verwerken in een kaart. Dit is het eindresultaat geworden:



Materialen: ribkarton, tekststempel Tim Holtz, tekststempel spreuk Fiskars, verschillende stansen, kantje Action, Martha Stewart randpons, craft papier, kop en schotel stempel van Kars, jute touw, wit scrappersfloss en een swirl stans.


Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Dinette, mooie kleuren dat kraft met dat petrol blauw. Ja, het labeltje heeft zeker een mooie tekst, zo zie je maar niets weg doen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi e kaart Dinette, met een hele mooie kleurcombinatie.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje weer Dinette, mooie kleurtjes ook en leuke tekst!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gecombineerd het blauw met het bruin, mooi kaartje geworden!
    Groetjes mem.

    BeantwoordenVerwijderen