zaterdag 23 november 2013

23!

Het werd weer hoog tijd voor een nieuw berichtje. Ik heb laatst mijn allereerste kaart in opdracht voor iemand gemaakt! Een verjaardagskaart voor iemand van mijn studentenvereniging die 23 is geworden. Ik heb speciaal ook onze das nagemaakt (de middelste). 



Voor deze kaart heb ik gebruikt: een paperclip (voor de kledinghanger), cijfer stickertjes, Derwent kleurpotloden, Marianne Design uiltje stempel, knoopjes, Prima Marketing bloemetje, Distress Ink voor het frame (Walnut Stain/Vintage Photo), cardstock, Nellie Snellen bloemetjespons + embos, scallop rechthoek stans, blauw scrappersfloss en lintje en dessin papiertjes en een witte Sharpie pen. 

Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

  1. Helemaal speciaal, zo'n persoonlijk kaartje, mooi gemaakt!
    Een goed weekend!
    Groetjes mem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg orgineel gemaakt. Leuk dat je je de stropdas precies hebt nagemaakt. Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een STOER kaartje is dit Dinette en MOOI zo met al die stropdassen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk heb je dit gemaakt Dinette, erg leuk om ook de das terug te laten komen, en dan hangertje heb je leuk bedacht. Het uiltje staat voor wijsheid, geweldig! Trouwens een leuke tekening als profielfoto, zelf gemaakt?? Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met al die stroppies, en helemaal die van jullie zelf! Heel erg leuk aan het hangertje, Ik zou zeggen opdracht geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje is dit voor een stoere student. mooi gemaakt. Ik had je envaloppekaart gemist, die heb je erg mooi gemaakt in een prachtige tint creme/ bruin. Super!!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen