donderdag 31 december 2015

MD Challenge 143

Op de valreep doe ik voor de laatste keer dit jaar mee met een challenge van Marianne Design. De uitdaging is naar aanleiding van een sketch, die je onderaan dit bericht vindt. Ik heb voor dit kaartje mijn mooie papierblok van Eline's Vintage weer tevoorschijn gehaald (christmas red & blue). Daarnaast gebruikte ik een vintage plaatje van Marianne (VK 9537), de stempel van christmas post (Vintage Christmas EC 0099) en de blaadjes bij het bloemetje (LR 0398). Het houten sterretje en het brede lint had ik al eerder een keer uitgezocht voor een prijsje van Ribbon Girl, dat past er mooi bij vind ik. Ik had nog niet eerder met vintage plaatjes gewerkt, maar nu ben ik fan! Dus misschien kan ik er binnenkort weer iets mee maken.


Hier vind je de sketch:


Een fijne jaarwisseling!

6 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je de sketch hebt verwerkt Dinette! Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden Dinette.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt met de sketch Dinette!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje in vintage stijl.
    Leuk dat je weer met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen