vrijdag 2 augustus 2013

Clean And Simple Challenge #23

De challenge van Crazy for CAS is om een creatie te maken naar aanleiding van een challenge uit 2012. Ik heb gekozen voor de bingo challenge,  challenge #8. Ik heb gekozen voor de combinatie blauw+stans/pons+steentjes.

Hier is mijn kaartje:


Een kort lijstje met gebruikte materialen: Crate dessin papier en dessin papier van Marianne Design Eline's Vintage christmas red&blue, stansen Marianne Design, Pearls Action en een Distress Marker 'Broken China'.


Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!

4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig, mooi clean & simple kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes mem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer een pláátje hoor:) Erg mooi kaartje Dinette!
    Groetjes.Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal CAS en helemaal mooi! Leuk dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg goed gelukt deze CAS-kaart en de meisjes variant is ook erg mooi!
    Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen