woensdag 14 augustus 2013

Liftchallenge #47 Een touch of gold (2)

Nog maar een kaart gemaakt voor de Liftchallenge. Het is toch wel erg leuk om met goud te werken! Het maken van de foto was nu ook een uitdaging op zich, veel foto's gemaakt om het goud er precies mooi op te krijgen..


De vrolijke achtergrond komt geloof ik van een verjaardagskaart uit de winkel van een hele tijd terug. Bij deze kaart heb ik het gouden organza lint van de Action weer gebruikt en verder een knoop die ik geverfd heb met goudverf van Docrafts, pearl van de Action, blaadjes stans van Joy!, roset van Tim Holtz, vlinder stempel van Martha Stewart, hart stans van Tim Holtz, taartkleedje Nellie Snellen frame met stempel van Viva + wit embosspoeder, wit touwtje en getrouwd sticker van de Action.


Bedankt voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

  1. Deze vind ik nog leuker dan je andere kaart. Wie wat bewaart... Dat blijkt wel uit je achtergrond. Mooie rozet, blaadjes bijpassend. de goudjes prachtig gebruikt. Fijn dat je deze ook laat meedoen aan onze challnge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooitje! Leuke layout heb je gebruikt en mooie details. Bedankt weer voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel andere stijl. Leuk vind ik dat die diversiteit! Erg mooi! Dank je wel weer hè?!

    BeantwoordenVerwijderen